Een probleem en snel hulp nodig?

Computer die crasht, bestanden die verdwijnen, een programma dat vastloopt? Dijkman ICT heeft een supersnelle hulp op afstand.

Door het monitoren van bedrijf kritische processen, waarborgen we continuïteit. Overal en direct ondersteuning op afstand is geen probleem. Met een veilige verbinding en speciale software loggen we in, kijken mee en lossen het probleem op. Snel weer aan het werk zonder tijdverlies of nog erger, verlies van data.

Door systemen te monitoren en 24/7 dienstverlening aan te bieden, is Dijkman ICT de geschikte partner voor het verzorgen en onderhouden van alle zaken omtrent ICT- en internetdiensten.

Neem contact met ons op voor meer informatie.

Erik Dijkman

Eigenaar van Dijkman ICT

Onze missie: Korte lijntjes, flexibel en ontzorgen

Al vanaf het begin van het opstarten van Dijkman ICT, is de missie van Erik (eigenaar) om korte communicatielijnen met de klant te hebben, flexibel te zijn en de klant volledig te ontzorgen.

Deze doelen bereiken we door het team klein te houden, ons flexibel op te stellen in het aanbieden van de meest uiteenlopende diensten en waar nodig, het leveren van de diensten buiten onze openingstijden.

Hoe zijn wij bereikbaar?

Wij zijn voor vragen bereikbaar tijdens kantooruren, echter bedrijf kritische storingen kunnen ook buiten onze openingstijden worden gemeld. Wij staan voor je klaar!

  • Telefoon (085 – 4017 198)
  • E-mail (support @ dijkmanict.nl)
  • Whatsapp (085 – 4017 198)

Bedrijfskritische storingen kunnen telefonisch en ook buiten onze openingstijden worden gemeld.

Zijn er nog vragen?

Je kunt altijd vrijblijvend contact met ons opnemen.

Onze openingstijden: Ma t/m vr van 09:00 tot 17:30

of wil je liever teruggebeld worden?

Waarom kiezen voor ons

Strevend naar 100% klanttevredenheid

Altijd persoonlijke communicatie

Eerlijk tarief

Nazorg waar je blij van word

Flexibele werktijden

Gratis voor de deur parkeren